Polityka prywatności
Sprawdź dostępność!
Polityka prywatności
- Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy Hotel Absolwent *** www.hotel-absolwent.pl (dalej: Serwis)
- Administratorem danych osobowych zawartych w Serwisie jest Fundacja „Absolwent” z siedzibą w Gostyniu (63-800), ul. Helsztyńskiego 3, 63-800 Gostyń, KRS: 0000078617, NIP: 6961553571, REGON: 411002736 (dalej: Administrator).
- W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych Administrator działa w oparciu o wewnętrzne procedury i polityki, zgodne z aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.
- Administrator dokłada staranności w celu ochrony interesów osób, których dane osobowe dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:
- przetwarzane zgodnie z prawem,
- zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów,
- poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane,
- przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
- Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników w celu:
- udzielania odpowiedzi na zapytania użytkowników kierowane przy użyciu formularza kontaktowego – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- przyjęcia rezerwacji przy użyciu systemu rezerwacji online – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- realizacji usług świadczonych przez Administratora – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- marketingu i przesyłania informacji handlowych drogą poczty elektronicznej, jeżeli użytkownik wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej na adres poczty elektronicznej może być cofnięta w każdym czasie poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail Administratora; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
- realizacji uzasadnionego interesu Administratora np. windykacji – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Dane osobowe zbierane są podczas:
- procesu rezerwacji poprzez stronę internetową hotelu,
- procesu rezerwacji dokonywanej osobiście w hotelu,
- podczas rezerwacji dokonywanej drogą telefoniczną lub mailową,
- dane mogą być pozyskane również od Partnerów Administratora prowadzących portale rezerwacyjne.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w związku z prowadzoną działalnością, np. obsługa prawna, IT etc.
- Osoba, której dane osobowe przetwarzane są przez Administratora ma prawo do:
- dostępu do danych osobowych wraz z informacjami wskazanymi w art. 15 ust. 1 RODO, zawartymi także w niniejszej polityce prywatności. Jednocześnie osoba ta ma prawo żądać przekazania kopii jej danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu;
- niezwłocznego sprostowania nieprawidłowych lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, jeżeli dane są sprzeczne z ich rzeczywistym kształtem bądź niekompletne;
- żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w sytuacji, gdy:
- dane te nie są już niezbędne do celów stanowiących podstawę ich przetwarzania;
- zgoda stanowiąca podstawę przetwarzania danych osobowych została przez daną osobę cofnięta;
- wniesiony został uzasadniony sprzeciw, o którym mowa w dalszej części niniejszej polityki;
- dane osobowe przetwarzane były przez Administratora niezgodnie z prawem;
- obowiązek usunięcia danych osobowych wynika z przepisów prawa wspólnotowego bądź krajowego;
- Osoba której dane dotyczą ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) w tym profilowania na podstawie tych przepisów.
- Osoba, której dotyczą dane, może złożyć sprzeciw poprzez przesłanie stosownego żądania na adres e-mail: biuro@fundacja-absolwent.pl
- W sytuacji podejrzenia przetwarzania danych osobowych niezgodnie z przepisami prawa, osoba której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzoru – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Na terenie obiektu Hotel Absolwent *** funkcjonuje system monitoringu wizyjnego.
- Administratorem Danych Osobowych pozyskanych w związku z eksploatacją systemu monitoringu Fundacja „Absolwent” z siedzibą w Gostyniu (63-800), ul. Helsztyńskiego 3, 63-800 Gostyń, KRS: 0000078617, NIP: 6961553571, REGON: 411002736.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora Danych Osobowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz zapewnienie bezpieczeństwa Gości hotelowych, Klientów, Pracowników i innych osób przebywających na terenie Hotelu.
- Zapisy z monitoringu Administrator przechowuje co do zasady przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia zapisania się nagrania. W przypadku wystąpienia sporu pomiędzy stronami, zapisy przetrzymywane są nie krócej niż do upływu okresu przedawnienia wzajemnych roszczeń.
- Administrator pozostaje uprawniony do przekazywania Państwa danych osobowych podmiotom trzecim wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne celem wykonania ciążącego na nim obowiązku prawnego.