Polityka prywatności

Sprawdź dostępność!

Polityka prywatności

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy Hotel Absolwent *** www.hotel-absolwent.pl (dalej: Serwis)
  2. Administratorem danych osobowych zawartych w Serwisie jest Fundacja „Absolwent” z siedzibą w Gostyniu (63-800), ul. Helsztyńskiego 3, 63-800 Gostyń, KRS: 0000078617, NIP: 6961553571, REGON: 411002736 (dalej: Administrator).
  3. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych Administrator działa w oparciu o wewnętrzne procedury i polityki, zgodne z aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.
  4. Administrator dokłada staranności w celu ochrony interesów osób, których dane osobowe dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:
    • przetwarzane zgodnie z prawem,
    • zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów,
    • poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane,
    • przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
  5. Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników w celu:
    • udzielania odpowiedzi na zapytania użytkowników kierowane przy użyciu formularza kontaktowego – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
    • przyjęcia rezerwacji przy użyciu systemu rezerwacji online – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    • realizacji usług świadczonych przez Administratora – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    • marketingu i przesyłania informacji handlowych drogą poczty elektronicznej, jeżeli użytkownik wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej na adres poczty elektronicznej może być cofnięta w każdym czasie poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail Administratora; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
    • realizacji uzasadnionego interesu Administratora np. windykacji – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  6. Dane osobowe zbierane są podczas:
    • procesu rezerwacji poprzez stronę internetową hotelu,
    • procesu rezerwacji dokonywanej osobiście w hotelu,
    • podczas rezerwacji dokonywanej drogą telefoniczną lub mailową,
    • dane mogą być pozyskane również od Partnerów Administratora prowadzących portale rezerwacyjne.
  7. Odbiorcami danych osobowych mogą być organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w związku z prowadzoną działalnością, np. obsługa prawna, IT etc.
  8. Osoba, której dane osobowe przetwarzane są przez Administratora ma prawo do:
    • dostępu do danych osobowych wraz z informacjami wskazanymi w art. 15 ust. 1 RODO, zawartymi także w niniejszej polityce prywatności. Jednocześnie osoba ta ma prawo żądać przekazania kopii jej danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu;
    • niezwłocznego sprostowania nieprawidłowych lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, jeżeli dane są sprzeczne z ich rzeczywistym kształtem bądź niekompletne;
    • żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w sytuacji, gdy:
      • dane te nie są już niezbędne do celów stanowiących podstawę ich przetwarzania;
      • zgoda stanowiąca podstawę przetwarzania danych osobowych została przez daną osobę cofnięta;
      • wniesiony został uzasadniony sprzeciw, o którym mowa w dalszej części niniejszej polityki;
      • dane osobowe przetwarzane były przez Administratora niezgodnie z prawem;
      • obowiązek usunięcia danych osobowych wynika z przepisów prawa wspólnotowego bądź krajowego;
    • Osoba której dane dotyczą ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) w tym profilowania na podstawie tych przepisów.
  9. Osoba, której dotyczą dane, może złożyć sprzeciw poprzez przesłanie stosownego żądania na adres e-mail: biuro@fundacja-absolwent.pl
  10. W sytuacji podejrzenia przetwarzania danych osobowych niezgodnie z przepisami prawa, osoba której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzoru – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  11. Na terenie obiektu Hotel Absolwent *** funkcjonuje system monitoringu wizyjnego.
  12. Administratorem Danych Osobowych pozyskanych w związku z eksploatacją systemu monitoringu Fundacja „Absolwent” z siedzibą w Gostyniu (63-800), ul. Helsztyńskiego 3, 63-800 Gostyń, KRS: 0000078617, NIP: 6961553571, REGON: 411002736.
  13. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora Danych Osobowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz zapewnienie bezpieczeństwa Gości hotelowych, Klientów, Pracowników i innych osób przebywających na terenie Hotelu.
  14. Zapisy z monitoringu Administrator przechowuje co do zasady przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia zapisania się nagrania. W przypadku wystąpienia sporu pomiędzy stronami, zapisy przetrzymywane są nie krócej niż do upływu okresu przedawnienia wzajemnych roszczeń.
  15. Administrator pozostaje uprawniony do przekazywania Państwa danych osobowych podmiotom trzecim wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne celem wykonania ciążącego na nim obowiązku prawnego.

Zadzwoń Dojazd